Home » » Νίκος Σαμούρκας Θέλω να καταθέσω την πλήρη διαφωνία μου με τις επιθέσεις στο Γιώργο Νταλάρα.

Νίκος Σαμούρκας Θέλω να καταθέσω την πλήρη διαφωνία μου με τις επιθέσεις στο Γιώργο Νταλάρα.


Ως Έλληνας δημοσιογράφος , εδώ και πολύ καιρό , είμαι ένας από αυτούς που λένε να στηθούν κρεμάλες για όσους φταίνε για την κατάντια της πατρίδας.

Θέλω να καταθέσω όμως την πλήρη διαφωνία μου με τις επιθέσεις στο Γιώργο Νταλάρα.

Πιστεύω ότι η πορεία ενός τέτοιου μεγέθους καλλιτέχνη δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι.

Αντιλαμβάνομαι την οργή του λαού μας που δικαιολογημένα τα βάζει με τους πάντες.

Όμως ο ίδιος ο Γιώργος Νταλάρας είναι ένα κομμάτι της σύγχρονης ελληνικής μουσικής και όχι μόνο , ιστορίας.

Είναι άδικο να σταυρώνουμε έναν πρεσβευτή της Ελλάδας .

Η αυτοκτονία δεν είναι η λύση μας.

Αντίθετα η ανάδειξη του πολιτισμού μας είναι το όπλο μας.

Ας κρίνουμε δίκαια τον καθένα.

Στο χωριό μου λένε ….φταίει ο γάιδαρος βαράμε το σαμάρι…

Αλλού είναι οι προδότες , ας τους ψάξουμε…

Νίκος Σαμούρκας

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news