Home » , , , » «Ζητώ συγγνώμη από τα νέα παιδιά γιατί είμαι η αιτία που φτάσαμε σε αυτό το σημείο»

«Ζητώ συγγνώμη από τα νέα παιδιά γιατί είμαι η αιτία που φτάσαμε σε αυτό το σημείο»

Κ. Βουτσάς: Μας ενδιέφερε μόνο πώς να περνάμε καλά, ας κάνουμε τώρα επανάσταση.

Συγνώμη από τα νέα παιδιά της Ελλάδας ζητάει ο Κώστας Βουτσάς, καθώς όπως λέει η δική του γενιά και η επόμενη έχουν την ευθύνη για την κατάσταση της χώρας. 
Ο δημοφιλής ηθοποιός, σε συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής, χαρακτηρίζει το ελληνικό κράτος ως το πιο διεφθαρμένο του κόσμου και συμπληρώνει ότι πέσαμε στον ορυμαγδό της ευδαιμονίας».

«Ζητώ συγγνώμη από τα νέα παιδιά γιατί εγώ είμαι η αιτία που φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Η δική μου γενιά και η παρακάτω είμαστε η αιτία που καταντήσαμε έτσι. Οι κόρες μου και ο γιος που μεγάλωσα είναι όλοι στο εξωτερικό. Τα νέα παιδιά φεύγουν για να σωθούν. Έχουμε μεγάλη διαφθορά. Υπάλληλοι που παίρνουν 1.000 ευρώ το μήνα έχουν βίλες. 

Όπου και να πας πληρώνεις για να εξυπηρετηθείς. Είμαστε το πιο διεφθαρμένο κράτος του κόσμου. Αν είναι δυνατόν να έχουμε τόσους δημοσίους υπαλλήλους. Πέσαμε στον ορυμαγδό της ευδαιμονίας».

Ο Κώστας Βουτσάς δηλώνει επίσης ότι πρέπει να γίνει επανάσταση και όχι να κάνουμε κουράγιο. «Πολλοί λένε “κουράγιο”. Τι κουράγιο; Επανάσταση. Μας κυβερνούν υπάλληλοι της Μέρκελ. Προχθες μάλιστα στενοχωρήθηκα με αυτό που συνέβη στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ που φώναζαν στον Γ. Παπανδρέου “να’τος να’τος ο πρωθυπουργός”».

Όσο για το τι θα έκανε αν συναντούσε ο ίδιος τον Γ. Παπανδρέου… «Δεν θα του μιλούσα καθόλου, θα έφευγα. Αν πήγαινε να με χαιρετίσει θα γυρνούσα την πλάτη μου και θα έφευγα. Να τον γιαουρτώσω δε γίνεται. Αυτά τα κάνουν ανώνυμοι. Έφερε την Ελλάδα σε αυτή την κατάσταση, συνέβησαν πράγματα που θα πρέπει να τα σκεφτεί σοβαρά ο Έλληνας».

newsbeast

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news