Home » , » 5 ΣΤΑ 10 ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΑΧΥΣΑΡΚΑ !!!

5 ΣΤΑ 10 ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΑΧΥΣΑΡΚΑ !!!


Η παιδική παχυσαρκία αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα σημαντικότερα θα λέγαμε, προβλήματα, αφού έχει να κάνει με την υγεία μικρών παιδιών. Στη χώρα μας το ποσοστό των υπέρβαρων και παχύσαρκων παιδιών ολοένα και αυξάνεται, επηρεάζοντας δυσμενώς την ανάπτυξη τους.

 Πληθώρα αιτιών έχουν οδηγήσει στο κρίσιμο αυτό σημείο, μερικές εκ των οποίων είναι η υπερφαγία, η υπερπροστασία γονέων και συγγενών, η έλλειψη χρόνου, η υποκινητικότητα, το περιβάλλον στο όποιο μεγαλώνει το παιδί, οι οικογενειακές συνήθειες και φυσικά η αυξανόμενη προώθηση κάθε τύπου «fast- food», που απειλεί να αντικαταστήσει τον παραδοσιακό Μεσογειακό τρόπο διατροφής.

 
Πολλές φορές είτε ως ένδειξη αγάπης και στοργής, είτε λόγω

υπερφορτωμένου προγράμματος των γονέων ή λόγω ενδο-οικογενειακών διαφωνιών ή προβλημάτων, η εύκολη και γρήγορη λύση είναι να αφήσουμε το παιδί να φάει ότι θελήσει. Η νοοτροπία όμως «να μην του στερήσουμε, ότι στερηθήκαμε εμείς» ή «δεν πειράζει παιδάκι είναι», σίγουρα δεν το βοηθά να αναπτύξει το μηχανισμό εγκράτειας, αλλά ούτε και να μάθει να διατρέφεται σωστά.. 

Επιπλέον, η δυσκολία μετακίνησης, το φορτωμένο σχολικό πρόγραμμα ή η επαγγελματική υπεραπασχόληση των γονέων, «εγκλώβισαν» το παιδί μέσα σε «4 τοίχους», με αποτέλεσμα, το παιχνίδι στην ύπαιθρο να αντικατασταθεί από το επιτραπέζιο, τον υπολογιστή ή την τηλεόραση. 

Κι ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι η τηλεόραση συμβάλλει στην εμφάνιση παχυσαρκίας όχι μόνο γιατί επιβάλλει καθιστική ζωή και μειώνει το μεταβολικό ρυθμό, αλλά και γιατί κατά κανόνα συνοδεύεται από κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων σε ανεξέλεγκτες ποσότητες (πατατάκια, γαριδάκια, σοκολάτες, γκοφρέτες κτλ).

Όπως και σε κάθε άλλο πρόβλημα, έτσι και εδώ η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία! Η σωστή διατροφική συμπεριφορά πρέπει να διδάσκεται από τη παιδική ηλικία, αφού τότε το παιδί διαμορφώνει χαρακτήρα, αναπτύσσει την κριτική του ικανότητα και αφομοιώνει καλύτερα τις γνώσεις που του προσφέρονται. 


Συνεπώς, θα πρέπει οι γονείς να προσπαθήσετε έγκαιρα να προλάβετε το πρόβλημα. Αποτελέστε οι ίδιοι ζωντανό παράδειγμα για το παιδί σας, αλλάξτε τις διατροφικές συνήθειες όλης της οικογένειας και βοηθήστε το να βρει ένα σπορ που να του αρέσει και να το κάνει τρόπο ζωής. 

Σε καμία περίπτωση μην δείχνετε στο παιδί απέχθεια για το σώμα του και μην του ασκείται αρνητική κριτική, αποδεχτείτε την εμφάνιση του, εμψυχώστε το και ενθαρρύνετε το στην προσπάθεια του να χάσει βάρος.

Η σημασία μιας ισορροπημένης διατροφής επαρκούς σε όλα τα θρεπτικά συστατικά και βασισμένης στην ποικιλία, είναι μέγιστη. 


Λιπαρά τρόφιμα, παχιά κρέατα, γλυκίσματα και αναψυκτικά, θα πρέπει να περιοριστούν, ενώ αντίθετα φρούτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά, άπαχα κρέατα, ελαιόλαδο, φρέσκοι φυσικοί χυμοί, γάλατα και γιαούρτια θα πρέπει να καταναλώνονται σε αφθονία.

Σωστές διατροφικές συνήθειες μπορούν να εξασφαλίσουν στο παιδί ένα μέλλον με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα υγείας (καρδιοαγγειακά, οστεοπόρωση, διαβήτης, υπέρταση, υπερλιπιδαιμίες κοκ)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελλάδα

Κόσμος

Δημοφιλείς αναρτήσεις Διαχρονικά

Translate

Follow by Email

 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. RadioRoumeliNews