Home » , , » Αντώνης Λουδάρος "Ήμουν 130 -140 κιλά Έκανα εξετάσεις και τα τριγλυκερίδια έκαναν… πάρτι.

Αντώνης Λουδάρος "Ήμουν 130 -140 κιλά Έκανα εξετάσεις και τα τριγλυκερίδια έκαναν… πάρτι.



Αποκαλυπτικός όσο ποτέ άλλοτε ήταν μέσα από την τελευταία του συνέντευξη ο Αντώνης Λουδάρος.

Ο γνωστός ηθοποιός φανέρωσε άγνωστες πτυχές οι οποίες στάθηκαν ως αφορμή για να βιώνει σοκαριστικές καταστάσεις.

Όταν οι άλλοι έβλεπαν εκείνον να χάνει αρκετά κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, τον ρωτούσαν αν είχε καρκίνο.

"Χάρηκα πολύ, όταν αδυνάτισα. Ήταν και είναι ωραίο. Τώρα έχω έρθει σε πιο νορμάλ επίπεδα. Όταν έχασα πολλά κιλά ,έλεγαν "ο Αντώνης είναι άρρωστος, κάτι του


έχει συμβεί". Με έπαιρναν τηλέφωνο και με ρωτούσαν αν είχα καρκίνο", δήλωσε στο περιοδικό "EΓΩ Weekly".
Αναφερόμενος στο σοκ που είχε υποστεί με τα κακόβουλα σχόλια απαντά: “Είναι σοκαριστικό και δείχνει πόσο κοντά είμαστε στο κακό. Άκουγα διάφορα και γελούσα.Τι να τους πεις; Δεν έβλεπαν το αυτονόητο. Έλεγαν "Δε μπορεί να έχει αδυνατίσει "Αδυνάτισε" και όταν σε βλέπουν να αδυνατίζεις λένε "Απαπα! Δεν είσαι ωραίος…Ξαναπάρε τα κιλά!". Και τι είμαι εγώ, φυσαρμόνικα σύμφωνα με τα θέλω σας;"

Πώς όμως πήρε την απόφαση να ξεκινήσει δίαιτα και να προσέξει τις διατροφικές του συνήθειες:


 "Ήμουν 130 -140 κιλά.

 Έκανα εξετάσεις και τα τριγλυκερίδια έκαναν… πάρτι. Έπρεπε να προσέξω τη ζωή μου. Μεγάλωνα και έβλεπα ότι έπρεπε να κάνω κάτι γρήγορα. Ήξερα ότι αν δεν αποφάσιζα να σταματήσω να τρώω δε θα γινόταν τίποτα. Έτρωγα πολύ, ασυλλόγιστα. Δεν σκεπτόμουν τίποτα. Τώρα τρώω αισθητά λιγότερο από τότε. Ήμουν του γλυκού. Το γλυκό δυστυχώς, είναι σαν ναρκωτικό. Δεν μπορούσα να λειτουργήσω χωρίς αυτό. Άλλος ήθελε καφέ και εγώ μία κουταλιά ζάχαρη. Είναι εθισμός".

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news