Home » , , , , » ΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΓΡΑΦΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

ΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΓΡΑΦΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ


Συγκλονισμένη είναι η καλλιτεχνική κοινότητα της Ιορδανίας από τον απροσδόκητο θάνατο ενός δημοφιλούς ηθοποιού, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή κατά τη διάρκεια των τηλεοπτικών γυρισμάτων μιας σαπουνόπερας, μετέδωσαν σήμερα αραβικά μέσα ενημέρωσης.

Ο ηθοποιός Μαχμούντ αλ Σαουάλκα κατέληξε μπροστά στα μάτια του συναδέλφου του Μουντχίρ Ριχάν, ο οποίος υποδυόταν το γιο του, στα γυρίσματα μιας σκηνής της σαπουνόπερας με τίτλο «Αδελφοποιτοί». 


Το σενάριο έλεγε πως ο Σαουάλκα θα πέθαινε. . . τηλεοπτικά, ανέφερε η καθημερινή εφημερίδα της Αιγύπτου αλ Μάσρι αλ Γιουμ.

Ο Ριχάν είπε ότι βρίσκεται σε κατάσταση σοκ μετά το τραγικό συμβάν που έγινε το περασμένο Σάββατο. Μιλώντας τηλεφωνικά στο τηλεοπτικό δίκτυο CBC της Αιγύπτου, περιέγραψε τι συνέβη. 


«Μου είπε "Γιε μου, νομίζω ότι πεθαίνω πραγματικά"» ανέφερε ο ηθοποιός. «Του απάντησα "αστειεύεσαι". 

Εκείνος μου είπε "νομίζω ότι πεθαίνω πραγματικά" εγώ τότε του είπα "όχι, όχι, όχι, αστειεύεσαι"» ανέφερε ο Ριχάν στην αιγυπτιακή τηλεόραση.

«Καθώς γυρίζαμε τη σκηνή, εκείνος πέθαινε. Ο άγγελος του θανάτου ήταν εκεί μαζί του», πρόσθεσε ο ηθοποιός


Ο αλ Σαουάλκα ήταν ιδιαίτερα γνωστός, λόγω της συμμετοχής του σε διάφορα σίριαλ της ιορδανικής τηλεόρασης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news