Home » » Η Θυσία της μάνας: Έγινε παρένθετη μητέρα του γκέι γιου της

Η Θυσία της μάνας: Έγινε παρένθετη μητέρα του γκέι γιου της

Από τα 24 του ο Kyle Casson είχε βάλει στο μυαλό του την ιδέα να γίνει πατέρας. Από εκείνη την εποχή άρχισε να αναζητά μια παρένθετη μητέρα που θα φέρει στον κόσμο το μωρό του ωστόσο το γεγονός ότι ήταν ομοφυλόφιλος και ελεύθερος περιόριζε τις επιλογές του. 

Όπου και να έψαχνε απογοητευόταν ωστόσο η λύση ήταν δίπλα του και άκουγε στο όνομα Anne-Marie. Ο λόγος για την 45χρονη μητέρα του που οι γιατροί γιατροί γονιμοποίησαν το ωάριο μιας ανώνυμου δότη με τον σπέρμα του γιου της και το εμφύτευσαν στη μήτρα της.

Τον περασμένο Ιούλιο και μετά από μια δύσκολη κύηση η 45χρονη γέννησε με καισαρική τον γιο του γιου της σε μία μοναδική περίπτωση που έχει διχάσει την κοινή γνώμη στη Βρετανία. 

"Καταλαβαίνω ότι δεν θα συμφωνήσουν όλοι με την επιλογή μου, αλλά αυτή είναι η άποψή τους. Έχω έναν γιο και είμαι πολύ χαρούμενος. Όσο οι άνθρωποι μπορούν να παρέχουν ένα σπίτι και έχουν την ανάλογη στήριξη, δεν βλέπω τον λόγο γιατί θα πρέπει κάποιος να στερηθεί το δικαίωμα να γίνει γονιός. Ανεξάρτητα από τη σεξουαλικότητα και το φύλο, εφόσον μπορεί κανείς να φροντίσει το παιδί, δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα. Βγάζω χρήματα για τον εαυτό μου, χωρίς να επιβαρύνω το κράτος, έχω το δικό μου σπίτι, και τη δική μου δουλειά", δήλωσε ο 27χρονος Kyle.

Ο 27χρονος εργάζεται σε σούπερ μάρκετ στο Doncaster και είναι ο πρώτο ελεύθερος gay άνδρας που απέκτησε παιδί μέσω παρένθετης μητέρας στη Βρετανία. Μάλιστα όπως αναφέρει η εφημερίδα, η διαδικασία κόστισε από 12.000 – 14.000 λίρες.

Όσο για το τι σκοπεύει να πει στον γιο του όταν ρωτήσει πώς ήρθε στον κόσμο, επισημαίνει ότι θα είναι απόλυτα ειλικρινής: "Δεν θα του κρύψω τίποτα. Θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς σε όλα τα στάδια της ζωής του. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος". 


ΠΗΓΗ: dailymail.co.uk

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news