Home » , , , » Γλέζος: Έχει γίνει μετάλλαξη. Άλλον ΣΥΡΙΖΑ γνώρισα εγώ... Τα κοστούμια τούς άλλαξαν;

Γλέζος: Έχει γίνει μετάλλαξη. Άλλον ΣΥΡΙΖΑ γνώρισα εγώ... Τα κοστούμια τούς άλλαξαν;

Υπέρ της ανάγκης να διατηρηθεί η ενότητα στον ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει ο ευρωβουλευτής του κόμματος Μανώλης Γλέζος, ωστόσο τάσσεται κατά του τρίτου μνημονίου, ζητώντας τη διεξαγωγή εσωκομματικού δημοψηφίσματος.

Σχετικά με το αν ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να διεξαγάγει έκτακτο συνέδριο, διαρκές συνέδριο ή εσωκομματικό δημοψήφισμα, το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, σε συνέντευξή του στο ρ/σ Alpha 989, υποστήριξε πως «εφόσον ο ΣΥΡΙΖΑ είναι υπέρ της λαϊκής κυριαρχίας, οφείλει να προστρέξει στη βάση, στους οπαδούς».

Ως προς τον άμεσο κίνδυνο ρήξης ο κ. Γλέζος είπε πως «δεν είναι ώρα για διαζύγια. Εγώ δεν είμαι υπέρ της μιας άποψης και της μιας γραμμής» ωστόσο πρόσθεσε με νόημα ότι «αν μερικοί θεωρούν ότι πρέπει να ανανεωθεί η ηγεσία οφείλουμε -και πριν τη συμφωνία- να ρωτήσουμε τα μέλη μας. Ενότητα χρειάζεται, όχι διασπάσεις», συνέχισε.

Ο ίδιος δεν δίστασε να αφήσει αιχμές για την κυβερνητική πολιτική: «Έχει γίνει μία μετάλλαξη, άλλος ο ΣΥΡΙΖΑ που γνώρισα εγώ και άλλο η κυβέρνηση του Μαξίμου», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει: «Ο κόσμος ρωτάει τι άλλαξε, τα κοστούμια τούς άλλαξαν;».

Ο κ. Γλέζος υπογράμμισε: «Λέμε κυβέρνηση, αλλά κυβερνά; Η εκτελεστική εξουσία πρέπει να εκτελεί τις αποφάσεις των οργάνων και των συνελεύσεων» και ξεκαθάρισε ότι «δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες στον ΣΥΡΙΖΑ, όλοι είμαστε ιδρυτές και ισότιμα μέλη, υπάρχουν ισότιμες πολιτικές δυνάμεις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news