Radio Roumeli News 98 FM Lamia *Tel 6975675005

Συνελήφθη ο Δημήτρης Λιγνάδης: Ποινική δίωξη για κακούργημα

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη.

Ο σκηνοθέτης συνελήφθη βάσει εντάλματος σύλληψης που είχε εκδοθεί σε βάρος του, όπως έγινε γνωστό γύρω στις 19:00 το βράδυ του Σαββάτου. 

Υπενθυμίζεται ότι λίγες ώρες νωρίτερα, και συγκεκριμένα, στις 15:45, ο Δημήτρης Λιγνάδης είχε μεταβεί στη ΓΑΔΑ, αυτοβούλως, συνοδεία του δικηγόρου του, όπου και ενημερώθηκε ότι δεν είχε εκδοθεί τότε ένταλμα σε βάρος του. 

 Κατά τις ίδιες πηγές του iefimerida, το ένταλμα σύλληψης εκδόθηκε πριν από λίγο για το γνωστό ηθοποιό-σκηνοθέτη, για την κατηγορία του βιασμού κατά συρροή, κατά πληροφορίες. 

 Οι εισαγγελικές Αρχές οδηγήθηκαν στην άσκηση δίωξης σε βάρος του Δημήτρη Λιγνάδη, μετά από τις δυο μηνύσεις που έχουν υποβληθεί σε βάρος του, από θύματα που περιγράφουν ότι ήταν ανήλικοι. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει προστεθεί ακόμα μία μαρτυρία από άτομο που δήλωσε ότι βιάστηκε από τον σκηνοθέτη. 

Να σημειωθεί ότι στις πρώτες του δηλώσεις μετά τη σύλληψη, ο δικηγόρος του Δημήτρη Λιγνάδη, Νίκος Γεωργουλέας, υποστήριξε ότι ο εντολέας του αρνείται όλες τις κατηγορίες.
Πώς εκδόθηκε το ένταλμα σύλληψης για τον Λιγνάδη

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του iefimerida, δύο εισαγγελείς οι Κ. Σπυρόπουλος και Ν. Στεφανάτος ερεύνησαν τις δύο μηνύσεις που είχαν υποβληθεί κατά του σκηνοθέτη και αφορούν εγκλήματα σεξουαλικής βίας σε βάρος ανηλίκων.

Τα στοιχεία και οι μαρτυρίες που συνέλεξαν οδήγησαν στην άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος. Η δικογραφία υπεβλήθη στην ανακρίτρια η οποία εξέδωσε το ένταλμα σύλληψης.

Το αποδεικτικό υλικό που συγκέντρωσαν οι εισαγγελείς πρωτοδικών Κώστας Σπυρόπουλος και Νίκος Στεφανάτος τους οδήγησε στην άσκηση της ποινικής δίωξης για το κακούργημα του βιασμού. Η δικογραφία διαβιβάστηκε αμέσως στην ανακρίτρια η οποία συμφώνησε για την έκδοση του εντάλματος σύλληψης.
Ιδιαίτερα επιβαρυντική νέα μαρτυρία για βιασμό

Ιδιαιτέρως επιβαρυντική ήταν μία νέα μαρτυρία για βιασμό από τον γνωστό σκηνοθέτη. Μάρτυρας κατέθεσε τις προηγούμενες ημέρες στην εισαγγελία και υποστήριξε ότι έπεσε και αυτός θύμα βιασμού από τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη την τελευταία εξαετία.

Ο μάρτυρας κλήθηκε από τον εισαγγελέα στο πλαίσιο την διερεύνησης της πρώτης μήνυσης που υπεβλήθη από τον 40χρονο Βασίλη Κ. και φέρεται η μαρτυρία του να ήταν ιδιαιτέρως επιβαρυντική για τη δράση του σκηνοθέτη, καθώς τα όσα περιγράφει δεν είναι παραγεγραμμένα.

Στοιχεία-φωτιά φέρεται να κατέθεσε χθες υπό άκρα μυστικότητα η γυναίκα μάρτυρας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες ανήκε μέχρι το 2017 στο πολύ στενό περιβάλλον του σκηνοθέτη. Φέρεται να αναφέρθηκε στη δράση του σκηνοθέτη και στον τρόπο που προσέγγιζε ανήλικους.
Υπ. Δικαιοσύνης για Λιγνάδη: Η σιωπή έσπασε, ήρθε η ώρα της Δικαιοσύνης

Λίγα λεπτά μετά τη σύλληψη του Δημήτρη Λιγνάδη, από το Υπουργείο Δικαιοσύνης εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«H Δικαιοσύνη έχει πλέον το λόγο. Είμαστε βέβαιοι ότι οι δικαστικές αρχές θα κάνουν ό,τι χρειαστεί προκειμένου να έρθουν όλα στο φως σε αυτή την πολύ σκοτεινή υπόθεση και να αποδοθεί δικαιοσύνη.

Η χώρα έχει κράτος Δικαίου και η κυβέρνηση θα συνδράμει, με όποιο τρόπο της ζητηθεί, θέτοντας στη διάθεση των δικαστικών αρχών τις υπηρεσίες της. 

Υποθέσεις τέτοιου είδους δεν έχουν κομματικό χρώμα. Είναι καθήκον όλων των πολιτικών δυνάμεων να συνεργαστούν, ώστε να αντιμετωπιστούν νοσηρά φαινόμενα, όπως αυτά που καταγγέλλονται. Είναι ευθύνη και καθήκον μας απέναντι στα θύματα. 

Η σιωπή που επικρατούσε για τόσα χρόνια έσπασε. 

Ήρθε η ώρα της Δικαιοσύνης».

 

NASA: Προσεδαφίστηκε το Perseverance στον Άρη

Το ρομποτικό διαστημόπλοιο πάτησε την επιφάνεια του «Κόκκινου Πλανήτη» στις 10:55 ώρα Ελλάδας - Δείτε την πρώτη εικόνα που έστειλε από την επιφάνεια - Θα ξεκινήσει την έρευνά του στον κρατήρα Jezero - Εξαιρετικά σημαντική η αποστολή ενόψει της επανδρωμένης αποστολής που σχεδιάζει η NASA τα επόμενα χρόνια

Η μεγάλη στιγμή για την ανθρωπότητα έφτασε. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που η NASA στέλνει ρομποτικό διαστημόπλοιο στον πλανήτη Άρη. Είναι όμως η πρώτη φορά, που έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε σε «πραγματικό χρόνο» την προσεδάφιση του «Mars 2020 Perseverance». 

Η διαδικασία προσεδάφισης του ρομποτικου διαστημοπλοίου-εργαστηρίου ξεκίνησε λίγα λεπτά πριν τις 11 το βράδυ ώρα Ελλάδας και διήρκεσε -σύμφωνα με τον προγραμματισμό- 7 λεπτά. «Τα 7 λεπτά του τρόμου», όπως τα αποκαλούν οι επιστήμονες της NASA. 

Η αποστολή του διαστημοπλοίου, εκτός των ερευνών που θα πραγματοποιήσει, θα αναζητήσει στοιχεία που να αποδεικνύουν ή όχι, ότι στον «κόκκινο πλανήτη» υπήρξε κάποτε ζωή.

Στις 10:55 ώρα Ελλάδας, το ρομποτικό διαστημόπλοιο προσεδαφίστηκε στον Άρη. Αμέσως οι επιστήμονες της NASA ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και πανηγυρισμούς. Λίγα δευτερόλεπτά μετά, έλαβαν το πρώτο σήμα ότι η προσεδάφιση ήταν επιτυχής και αμέσως μετά ήρθε η πρώτη εικόνα από την επιφάνεια του Κόκκινου Πλανήτη:

Επτά λεπτά, τα οποία θα... κόψουν την ανάσα σε όλον τον πλανήτη μας, καθώς το Perseverance θα «τρυπά» την ατμόσφαιρα του «κόκκινου πλανήτη», μέχρι να προσεδαφιστεί με επιτυχία στον κρατήρα Jezero και να συνεχίσει την εξαιρετικά σημαντική του αποστολή, μέσω της οποίας θα θα πραγματοποιηθεί ένα καθοριστικό βήμα για την προετοιμασία ενόψει της επανδρωμένης αποστολής που προγραμματίζει η NASA για τα επόμενα χρόνια.


Η NASA, περήφανη για το μεγάλο επίτευγμα, μεταδίδει live την όλη διαδικασία, διατηρώντας το ενδιαφέρον στα ύψη:  

Στο πλαίσιο της αποστολής «Μars 2020», το διαστημικό όχημα «Perseverance» ξεκίνησε το ταξίδι του στις 30 Ιουλίου του 2020 διανύοντας 471 εκατομμύρια χιλιόμετρα για να φθάσει, όπως αναμένεται σε λίγες ώρες στον Κόκκινο Πλανήτη.

Όταν οι επιστήμονες της NASA λάβουν το σήμα ότι προσεδαφίστηκε, τότε θα χρειαστεί να περάσουν τα «επτά λεπτά τρόμου» προκειμένου να βεβαιωθούν ότι το ρόβερ, το οποίο έκανε ένα επτάμηνο διαστημικό ταξίδι, απόστασης 470 εκατομμυρίων χιλιομέτρων, κατέβηκε σώο και αβλαβές στην επιφάνεια του Άρη.

Η διαστημοσυσκευή θα αναζητήσει ίχνη μικροβιακής ζωής στον Κόκκινο Πλανήτη και θα μελετήσει την γεωλογική του σύνθεση.

Το εξάτροχο ρόβερ «Perseverance», μεγέθους SUV, γνωστό και με το παρατσούκλι «Πέρσι», είναι λίγο μεγαλύτερο και βαρύτερο από το ρόβερ «Curiosity» που μελετά μέχρι σήμερα τον 'Αρη.

Διαθέτει πιο εξελιγμένα επιστημονικά όργανα, ικανά για πιο φιλόδοξα πειράματα, αποτελώντας το πιο εξελιγμένο εργαστήριο αστροβιολογίας που έχει ποτέ σταλεί σε άλλο ουράνιο σώμα. Με τα εργαλεία του, θα συλλέξει αρειανά δείγματα, που θα επιστραφούν στη Γη με μια μελλοντική αποστολή , κάτι που, εφόσον συμβεί, θα είναι μια παγκόσμια πρωτιά.

Το Perseverance θα κατέβει μέσα στον κρατήρα «Jezero», που κάποτε ήταν αρχαία λίμνη και δέλτα ποταμού και όπου θεωρείται πιθανότερο να υπήρχαν μορφές ζωής πριν δισεκατομμύρια χρόνια, όταν ο 'Αρης ήταν πιο θερμός, υγρός και πιθανώς φιλόξενος για ζωή.

Μεταξύ άλλων, το ρόβερ διαθέτει μια πειραματική συσκευή που θα μετατρέπει το διοξείδιο της αρειανής ατμόσφαιρας σε καθαρό οξυγόνο, καθώς επίσης ένα μίνι μετεωρολογικό σταθμό, 19 κάμερες και δύο μικρόφωνα που θα καταγράψουν τους πρώτους αρειανούς ήχους.

Επίσης το ρόβερ θα απελευθερώσει το «Ingenuity», ένα μικρό ρομποτικό ελικόπτερο βάρους 1,8 κιλών, το πρώτο στην ιστορία που θα πετάξει σε έναν άλλο κόσμο.

Το ρομποτικό εξάτροχο όχημα Perseverance θα επικεντρωθεί στην αναζήτηση νερού και άλλων στοιχείων ζωής κάτω από την επιφάνεια του πλανήτη. Επίσης θα συλλέξει και θα αποθηκεύσει δείγματα πετρωμάτων τα οποία αναμένεται να ταξιδέψουν στη Γη τα επόμενα 10 χρόνια με κοινές αμερικανικές και ευρωπαϊκές αποστολές.


Παράλληλα θα δοκιμαστούν τεχνολογίες που θα βοηθήσουν να ανοίξει ο δρόμος για τη μελλοντική εξερεύνηση του Άρη από ανθρώπους.

Το «Perseverance» είναι σχεδιασμένο για να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις αντίξοες συνθήκες στην επιφάνεια του αφιλόξενου Κόκκινου Πλανήτη.

Μοιάζει αρκετά με το Curiosity, αλλά διαθέτει πολλές νέες δυνατότητες, επισημαίνει ο επικεφαλής του προγράμματος, Ματ Ουάλας.

Ανάμεσα στα άλλα είναι εξοπλισμένο με έναν ισχυρό ηλεκτρονικό υπολογιστή, που θα το βοηθήσει να πλοηγηθεί στην επιφάνεια αποφεύγοντας τις επικίνδυνες περιοχές. Το ρομποτικό όχημα Perseverance (Επιμονή) είναι το πέμπτο που στέλνει η NASA στον πλανήτη.

Μέχρι το 1997, όλα τα διαστημόπλοια της NASA που έφτασαν στην επιφάνειά του ήταν στατικά. Το 1997, όμως, η αποστολή «Pathfinder» έφερε την μεγάλη επανάσταση: ένα ρομπότ με τροχούς, που μπορούσε να κινηθεί πάνω στην κακοτράχαλη επιφάνεια του πλανήτη.

Το «Sojourner», όπως ονομαζόταν, ακολούθησαν δύο άλλα ρομποτικά οχήματα, το Spirit και το «Opportunity», που πάτησαν την επιφάνεια του Άρη το 2004, ενώ το «Curiosity», που είχε μέγεθος αυτοκινήτου, έφτασε στον προορισμό του το 2012.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον αναμένουν οι επιστήμονες από τις εμπειρίες που θα συγκεντρώσει και μικρός «επιβάτης» που μεταφέρει το Perseverance της NASA: το Ingenuity, το πρώτο ελικόπτερο στον Άρη.

Το μικροσκοπικό αυτό ελικόπτερο, το οποίο ζυγίζει περίπου 1,8 κιλά στη Γη, θα είναι το πρώτο ιπτάμενο όχημα που θα προσπαθήσει να πραγματοποιήσει μια ελεγχόμενη πτήση σε άλλο πλανήτη. 
 

 

Tο Ingenuity

Καθώς οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές, οποιαδήποτε πρόβλεψη για την επιτυχία ή αποτυχία της συγκεκριμένης αποστολής θεωρείται παρακινδυνευμένη.

Εκτιμάται όμως πως οι δοκιμαστικές αυτές πτήσεις θα στρώσουν πιθανότατα το έδαφος για μελλοντικές επανδρωμένες αποστολές με αστροναύτες οι οποίοι θα ταξιδέψουν στον πλανητη Άρη και θα επιστρέψουν στη Γη, ανεξάρτητα από το εάν αυτό γίνει στο εγγύς ή το απώτερο μέλλον.

πηγη

Ο Βουλευτής Γεώργιος Κοτρωνιάς προτείνει την υπογειοποίηση των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος


Ο Βουλευτής Γεώργιος Κοτρωνιάς, σε χθεσινή επιστολή του προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκα καθώς και στην σημερινή παρέμβασή του στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, υπό τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη, κατέθεσε την άποψή του σχετικά με τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, κυρίως στην Αττική, από το καιρικό φαινόμενο της «ΜΗΔΕΙΑΣ» και πρότεινε τρόπους για επίλυσή του.


Παρατίθεται αναλυτικά η επιστολή του Βουλευτή :


«… Το σφοδρό χτύπημα της κακοκαιρίας ανέδειξε σε μεγάλο βαθμό τις αδυναμίες του συστήματος μεταφοράς ενέργειας στη χώρα μας .
Τα δίκτυα μεταφοράς στην Ελλάδα είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία
εναέρια, με αποτέλεσμα να είναι ευάλωτα στα ακραία καιρικά φαινόμενα στις ανεμοθύελλες στους κεραυνούς και προφανώς στις χιονοπτώσεις .


Αν θέλουμε να δούμε τι ήταν αυτό που δημιούργησε τις διακοπές ρεύματος θα δούμε ότι, πέραν της αστοχίας κάποιων μετασχηματιστών, τα περισσότερα οφείλονται σε πτώσεις κλαδιών και δέντρων πάνω στα καλώδια της Δ.Ε.Η..


Είναι κατανοητό ότι υπάρχει μία ασάφεια ως προς τις αρμοδιότητες καθαρισμού της διέλευσης των γραμμών μεταφοράς του ηλεκτρικού ρεύματος και πράγματι το Υπουργείο Εσωτερικών αναμένεται να φέρει νομοσχέδιο που να ξεκαθαρίζει αυτές τις αρμοδιότητες, όμως κανένας δεν μπορεί να προβλέψει ποιο δέντρο, μέσα από ποιά περιτοίχιση οποιασδήποτε οικοδομής και οικοπέδου κάποια στιγμή θα πέσει
μέσα στο δρόμο .


Θεωρώ ότι, όποιες αρμοδιότητες κι αν ξεκαθαριστούν στην πορεία του χρόνου ειδικά μέσα σε αστικές περιοχές με πολύ αστικό πράσινο, όπως παραδείγματος χάριν είναι τα βόρεια προάστια της Αττικής, τα προβλήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν γιατί δεν είναι εύκολο σε κανονικές συνθήκες να ξεριζώσεις και να κόψεις δέντρα, ούτε οι δήμοι έχουν τη δυνατότητα σε καθημερινή βάση να ασχολούνται με τον καθαρισμό των εναέριων δίκτύων της Δ.Ε.Η.


Αντίθετα αν αφαιρέσουμε τον όγκο δουλειάς που υπάρχει στις αστικές περιοχές από τον ΔΕΔΗΕ τότε αυτός θα μπορέσει να προγραμματίσει καλύτερα την συντήρηση και τον καθαρισμό των εναέριων δικτύων στις εκτός σχεδίου περιοχές που τροφοδοτούν τα χωριά και την επαρχία με ηλεκτρικό.


Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συνδέεται με τις εναέριες καλωδιώσεις της Δ.Ε.Η. είναι το θέμα της αισθητικής των πόλεων και ειδικά των τουριστικών περιοχών αφού μια σειρά καλωδίων, μαζί με τις διακλαδώσεις που δίνουν ρεύμα στα σπίτια και μία σειρά στύλων της Δ.Ε.Η., που αχρηστεύουν τα ήδη μικρά πεζοδρόμια των
ελληνικών πόλεων, αποτελούν μία κακή εικόνα που υποβαθμίζει το αστικό
περιβάλλον, ενώ συγχρόνως είναι ευάλωτα σε κάθε είδους καιρικό φαινόμενο και ανθρώπινη δραστηριότητα.


Αρκετά παλαιότερα, όταν ήμουν Δήμαρχος στη Λαμία, σε εποχές που η ΔΕΗ μπορούσε να κάνει επενδύσεις είχαμε εφαρμόσει ένα πρόγραμμα με το οποίο υπογειοποιήσαμε κάποιες εναέριες γραμμές μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος σε κάποιους σημαντικούς κεντρικούς δρόμους της πόλης.


Το αποτέλεσμα ήταν απολύτως θετικό: απελευθερώθηκαν τα πεζοδρόμια από τις κολώνες της Δ.Ε.Η., δεν υπήρξε πλέον κανένα πρόβλημα από τις καιρικές μεταβολές και βελτιώθηκε η αισθητική εικόνα του κέντρου της πόλης.


Ασφαλώς δεν κομίζω «γλαύκα εις Αθήνας» και είναι γνωστό ότι εδώ και μερικά χρόνια η ΔΕΗ δεν ήταν σε θέση να κάνει τέτοιου είδους επενδύσεις γιατί η υπογειοποίηση των εναέριων καλωδίων απαιτεί σημαντικές δαπάνες.


Όμως αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές τότε θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι μόνον η υπογειοποίηση λύνει οριστικά το πρόβλημα και θα πρέπει με κάποιο τρόπο να βρεθούν τα χρήματα και να ξεκινήσει άμεσα ένα μεγάλο πρόγραμμα υπογειοποίησης των καλωδίων στις αστικές περιοχές.


Αυτό θα γίνει μετά από προσεκτική επιλογή των πιο ευάλωτων περιοχών θα γίνει συστηματικά και σε βάθος χρόνου και με βάση συγκεκριμένο προγραμματισμό.


Προτείνω λοιπόν, άμεσα το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μαζί με τη Δ.Ε.Η., να ξεκινήσει ένα μεγάλο πρόγραμμα υπογειοποίησης των εναέριων γραμμών μεταφοράς μέσα στα αστικά κέντρα και στις τουριστικές περιοχές με προτεραιότητα όπου υπάρχει μεγάλη έκταση αστικού πρασίνου.


Αυτή η πολιτική θα είναι μια ακόμη σημαντική συνεισφορά της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας στην πατρίδα και στην ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών.»


Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news