Home » , » Επιστολή που έστειλε ένας κύριος από το ΛΑΟΣ στον Μίκη και την απάντηση του Μικη.

Επιστολή που έστειλε ένας κύριος από το ΛΑΟΣ στον Μίκη και την απάντηση του Μικη.



From: Info@hotelschumann.de [mailto:info@hotelschumann.de]
Sent: Friday, December 25, 2009 11:44 AM
To: mikisthe@otenet.gr
Subject: Synetnteuxi ston Linaio

Axioseuaste Kyrie Theodwraki,
Diawasa tin synenteuxi sas ston kyrio Linaio,kai itheka na sas rwtisw ,
Yparxei estw ena komma simera pou na sas ikanopoiei me tis theseis sas ???pou na leei akriwos auta pou lete kai seis stin synenteuxi sas???Egw opws wlepw ,mono to Laos tou Karatzaferi.Giati omws then to lete???palia pirate thesi me tin ND,twra pou kindineui to Ethnos???Den exete euthini eseis oi Pefwtismenoi???i akoute auta pou legontai peri fasismou kai xazomares apo to katestimeno???An ginotan mia apantisi estw kai mias grammis ,tha eimoun eugnwmwn.
Me aperioristó sewasmo
Mantzoukis
PS:Then eimai organwmenos sto Laos alla wlepw kai sygrinw,tous enoxloun olous auta pou presweuei to Laos ,ara iswn einai oi pio swstoi.




Αγαπητέ κύριε Μαντζούκη,

Ευχαριστώ για την επιστολή σας. Νομίζω ότι λόγω της ηλικίας και των αγώνων μου έχω το δικαίωμα να αποφασίζω και να ενεργώ σύμφωνα με τις δικές μου αποκλειστικά δοξασίες και απόψεις. Το «ΛΑΟΣ» είναι χθεσινό, ενώ οι δικές μου εμπειρίες που ατσαλώνουν τα «πιστεύω» μου σχετικά με την πατρίδα μας και γενικώτερα με την πορεία του ανθρώπου, των κοινωνιών και των εθνών ξεκινούν από τις 28 Οκτωβρίου του 1940 και φτάνουν έως σήμερα χωρίς διακοπή.
Ο χαλύβδινος άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφονται οι σκέψεις, οι πρωτοβουλίες και οι προσπάθειές μου συνοψίζονται σε τρεις μόνο λέξεις: ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Αυτές εξ άλλου υπήρξαν και η βάση για την σύνθεση του καλλιτεχνικού μου έργου. Από ένα σημείο και πέρα οι πικρές εμπειρίες μου με οδήγησαν μακριά από τα κόμματα, που κατά την άποψή μου ήταν και είναι κατώτερα των προσδοκιών του λαού μας και ως εκ τούτου ανίκανα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καιρών.
Επομένως αφού πιστεύω ότι πρέπει να βρίσκομαι στο κέντρο των εξελίξεων μαζί με τον λαό, γεγονός που με υποχρεώνει να συναγελάζομαι με τους κατά καιρούς πολιτικούς του εκπροσώπους (κόμματα, συντεχνίες), είναι φυσικό οι απόψεις μου να συγκλίνουν κατά τις περιστάσεις πότε με το ένα και πότε με το άλλο κόμμα κι αυτό για όσο διάστημα νομίζω πως βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.
Είναι λοιπόν αυτόχρημα παράλογο και θα έλεγα γελοίο να θεωρηθεί ότι αυτή η προσωρινή σύμπλευση μπορεί να αποτελεί δική μου παραχώρηση προς το κόμμα με το οποίο ευκαιριακά συμπλέω. Συμπλέω γιατί; Γιατί πιστεύω ότι εξυπηρετεί προς στιγμήν τον άξονα που προανέφερα. Με την διαφορά ότι εγώ παραμένω σταθερός και αμετάθετος λόγω του μεγάλου ηθικού βάρους και της εθνικής ευθύνης που έχει συσσωρευτεί μέσα μου λόγω των αγώνων, των θυσιών αλλά και του πνευματικού μου έργου, που αποτελεί για μένα ηθική δέσμευση και προσταγή, ενώ παράλληλα με εξοπλίζει με θάρρος και ανυπόταχτη θέληση και δύναμη και αντοχή.
Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχει αυτή η στενή και διαρκής σύνδεσή μου με τον ελληνικό λαό, μιας και κατανοεί και εκτιμά το γεγονός ότι παλεύω εντελώς μόνος, ανεξάρτητος και ελεύθερος απέναντι στις ποικιλόμορφες ορδές των αντιπάλων και εχθρών μου, που με πολεμούν με όλα τα μέσα και φυσικά κυρίως με εκείνο που γνωρίζουν καλλίτερα από κάθε άλλο, την συκοφαντία.
Γιατί με τη στάση μου τους ξεγυμνώνω μπροστά στον λαό μας αποκαλύπτοντας την μικρότητα, την ανεπάρκεια και συχνά τις προδοσίες τους, που μας οδηγούν απ’ το κακό στο χειρότερο. Και η επιστολή μου προς τον Στέφανο Ληναίο θέλει ακριβώς να αποκαλύψει ένα καινούριο ειδεχθές έγκλημα που επιχειρείται αυτή τη στιγμή εναντίον της τριάδας: ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, πολύ πιο επικίνδυνο από όσα δοκιμάσαμε έως τώρα, γιατί ο εχθρός αυτή τη φορά βρίσκεται και δρα εντός των τειχών.
Φιλικά,
Μίκης Θεοδωράκης

Αθήνα, 26.12.2009

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ...


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news