Home » » Οι Έλληνες "ψήφισαν" στις καφετέριες

Οι Έλληνες "ψήφισαν" στις καφετέριες


Και αυτή την Κυριακή οι καφετέριες και τα εστιατόρια είχαν την τιμητική τους. Οι περισσότεροι Έλληνες αποφάσισαν να ψηφίσουν καφέ και μεζέ.

Άλλοι στις καφετέριες άλλοι στα μεζεδοπωλεία φάνηκε να μην έχουν πολύ διάθεση να ασκήσουν το ύστατο δημοκρατικό τους δικαίωμα και να προτιμούν να περάσουν την ημέρα τους ξεκούραστα.

Ωστόσο αν και από ότι φάνηκε δεν είχαν ιδιαίτερη διάθεση να ψηφίσουν, κυρίαρχο θέμα στις παρέες ήταν οι πολιτικές εξελίξεις και το μνημόνιο.

Πολλοί από αυτούς που δεν πήγαν να ψηφίσουν το έκαναν επειδή ήθελαν με αυτό τον τρόπο να διαμαρτυρηθούν για τις δυσχερείς πολιτικές εξελίξεις και την οικονομική κρίση.

Δεν έλειψαν βέβαια και εκείνοι που δεν πήγαν να ψηφίσουν γιατί η ημέρα "ήταν ηλιόλουστη".


Την ίδια ώρα τα εκλογικά κέντρα στις πόλεις και στα χωριά ήταν άδεια με τους δικαστικούς αντιπροσώπους να περνούν ένα ήσυχο απόγευμα.

newsit.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ...


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news