
Ξεκάθαρο μήνυμα προς τους πολίτες να μην απέχουν και να συμμετάσχουν στην εκλογική διαδικασία αλλά και στους αγώνες που δίνει ο ελληνικός λαός, έστειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Από τα Γιάννενα, όπου άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα, τόνισε χαρακτηριστικά πως «μέμφομαι αυτούς που πιστεύουν ότι η οργή τους μπορεί να εκφραστεί από τον καναπέ, μένοντας στο σπίτι τους».
«Η Δημοκρατία στην Ελλάδα κατακτήθηκε με σκληρούς αγώνες και με μεγάλη λαϊκή συμμετοχή», είπε ο κ. Παπούλιας, επισημαίνοντας πως η Δημοκρατία χρειάζεται αγώνες και δεν μπορεί κάποιος να κάθεται στον καναπέ και να μιλά για αγώνες και πρόοδο της χώρας.
nooz.gr/





