
Πρόκειται για τη "Γέννηση" στην ψηφιακή εποχή όπως την είδε η πορτογαλική εταιρεία παροχής ψηφιακών υπηρεσιών Excentric, η οποία δημιούργησε ένα πρωτότυπο βίντεο που ανέβασε στο YouTube.
Στο τρίλεπτο βίντεο, ο "σκηνοθέτης" χρησιμοποιεί όλα τα ψηφιακά μέσα και τις εφαρμογές που όλοι γνωρίζουμε και τα εφαρμόζει στην ιστορία της Γέννησης του Ιησού.
Για παράδειγμα ο Αρχάγγελος Γαβριήλ ενημερώνει τη Μαρία μέσω sms ότι πρόκειται να μείνει έγκυος, ενώ ο Ιωσήφ βρίσκει την ακριβή θέση της Βηθλεέμ μέσω του Google maps. Ψάχνοντας για μεταφορικό μέσω κλείνει μέσω της Hertz ένα μουλάρι και ενημερώνει τους φίλους του μέσω Facebook και Τwitter για όλες τις εξελίξεις.
Όταν συμβαίνει το ευτυχές γεγονός, οι πρώτες εικόνες του μωρού Ιησού αναρτώνται στο Facebook και αμέσως συγκεντρώνουν πολλά "like".
Οι τρεις Μάγοι συντονίζονται μέσω Twitter για να επισκεφθούν το Βρέφος, ενώ - φυσικά - και το αστέρι της Βηθλεέμ έχει λογαριασμό στο Twitter ώστε να το "ακολουθήσουν" οι Μάγοι.
nooz.gr