Home » » Άγιε μου Βασίλη...

Άγιε μου Βασίλη...


Γράφει ο CosaNostras
Κάθε Πρωτοχρονιά οι ευχές δίνουν και παίρνουν. Πρωτότυπες ή συνηθισμένες καθεμιά από αυτές είναι σημαντική και ξεχωριστή. Φέτος, σε μία εξαιρετικά δυσοίωνη οικονομικά χρονιά, τα "θέλω" μας αν και αυτονόητα είναι περισσότερο ανάγκη από ποτέ να τα ακούσουμε και να τα διεκδικήσουμε.

Μην σας φαίνεται παράλογο αν σε ένα χρόνο από τώρα η ευχή μας είναι απλά και μόνο να ζούμε αξιοπρεπώς...εκεί μας φτάσανε. Δεν πτοούμαστε όμως και με μιά γερή δόση χιούμορ σας παραθέτουμε τα 10 πιο μεγάλα "θέλω" μας για το 2011.

Άγιε μου Βασίλη,το 2011 θέλω:


*Να μπορώ να κοιμάμαι χωρίς να ονειρεύομαι τον Παπανδρέου.

*Να μπορώ να κοιμάμαι και να μην ξενυχτάω με έκτακτα νυχτερινά δελτία τρομοκρατίας.

*Να μπορώ να κυκλοφορώ με την κανονική μου ταυτότητα και όχι τη "νέα".

*Να έχουν περισσότερες απεργίες οι δημοσιογράφοι για να γλιτώσουμε τη γκρίνια τους εκ των τηλεοράσεων.


*Να γεμίζει το καλάθι του... σουπερμάρκετ αρκετά παραπάνω *να πέσει το αεροπλάνο της Τρόικας, αλλά να είναι όλοι τους μέσα *να προταθεί επιτέλους νόμος για δήμευση περιουσίας πολιτικών αν εμπλέκονται σε σκάνδαλα η κλοπή δημοσίου χρήματος.

*Να πετύχει το πείραμα του "Big Bang", να δημιουργήσει μαύρες τρύπες και να καταπιεί τη Μέρκελ.

*Να βλέπουμε περισσότερα οικονομικά δελτία με την Πετρούλα να τρέχει για ρεπορτάζ.


*Να μην μου τύχει να αρρωστήσω και να πετύχω απεργίες των μέσων μεταφοράς και των φαρμακοποιών Καλή Χρονιά σε όλους μας με υγεία πάνω από όλα!

enimerwsi.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news