Πρόσκληση στην ευρωπαϊκή και διεθνή κοινότητα να ρίξει μια προσεκτική ματιά στην Ελλάδα της δημιουργίας, της υπερ-προσπάθειας και της προόδου απευθύνει η ελληνική επιχειρηματική σκηνή, μέσα από μια δυναμική επικοινωνιακή εκστρατεία με σύνθημα ''Give Greece a Chance'' (Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία)- "Greece is Changing". Πρόκειται για ένα κάλεσμα προς τους ευρωπαϊκούς λαούς να δουν την πραγματική εικόνα της Ελλάδας, πέρα από τα υφιστάμενα στερεότυπα, μια εκστρατεία με στόχο να αναδειχθεί η προσπάθεια της χώρας και η πρόοδος που έχουν επιτύχει τόσο η Ελλάδα όσο και ο λαός της.
Τη …σημαία για τη διεθνή καμπάνια "σηκώνει" η εγχώρια επιχειρηματική σκηνή, με πρωταγωνιστές -από πλευράς Συνδέσμων- τον ΣΕΤΕ, τον ΣΕΒ και τα μέλη τους, αλλά και μεμονωμένες επιχειρήσεις, όπως, μεταξύ άλλων, οι: Aegean Airlines, ΟΤΕ, Cosmote, Costa Navarino, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank, S&B, Ελληνικά Πετρέλαια, Coca Cola 3Ε, Φουρλής, Ελλάκτωρ, Γιώτης, J&B, Τιτάν, Γιώτης, Υφαντής, ΕΛΒΑΛ, και άλλες.
Η δυναμική επικοινωνιακή εκστρατεία Give Greece a Chance έγκειται στη δημοσίευση καταχωρήσεων στις μεγαλύτερες εφημερίδες στην Ευρώπη, σε τέσσερις γλώσσες, με ένα κείμενο, όπου μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του τι έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, στα πρώτα θετικά αποτελέσματα των μέτρων λιτότητας και με την παρότρυνση-έκκληση- τοποθέτηση του "Δώστε μία ευκαιρία στην Ελλάδα".
Σε ολοσέλιδη καταχώριση της πρωτοβουλίας, η οποία μάλιστα φιλοξενείται ήδη στις πρώτες σελίδες της Wall Street Journal, αναφέρεται:
"Η Ελλάδα έχει δεσμευτεί στο πιο σκληρό πρόγραμμα λιτότητας στη σύγχρονη εποχή. Μεγάλες αυξήσεις φόρων, περικοπές μισθών και συντάξεων έχουν μειώσει το πρωτογενές δημοσιονομικό έλλειμμα από τα 24,7 δισ. ευρώ στα 5,2 δισ. ευρώ μέσα σε μόλις δύο χρόνια… Όμως, με δραματικές επιπτώσεις στη ζωή κάθε Έλληνα.
Ένα νέο πακέτο μέτρων ψηφίστηκε πρόσφατα από το ελληνικό κοινοβούλιο. Με έμφαση στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια νέα Ελλάδα. Μια μοντέρνα, παραγωγική και δημιουργική Ελλάδα με ένα βιώσιμο μέλλον στην Ευρώπη. Οι μελλοντικές δυσκολίες είναι αναπόφευκτες. Η ανεργία έχει ήδη φτάσει στο 21%. Πρόκειται για ένα μεγάλο τίμημα που πληρώνουμε και δεν πρέπει να πάει άδικα.
Μπαίνουμε στην πέμπτη χρονιά της ύφεσης. Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας έχουν σταθεί στο πλευρό μας. Όμως, χρειαζόμαστε συνεχή στήριξη και ένα περιθώριο να πάρουμε ανάσα, για να βγούμε από αυτό τον φαύλο κύκλο. Και δικαιούμαστε να ξέρουμε ότι έχουμε μια δίκαιη ευκαιρία να επιτύχουμε.
Είμαστε σκληρά εργαζόμενοι πολίτες, που πληρώνουν τους φόρους τους, αλλά μας έχουν κολλήσει την ταμπέλα του στερεότυπου που τόσο εύκολα βάζουν στους Έλληνες τελευταία. Είμαστε Ευρωπαίοι που φιλοδοξούμε να έχουμε έναν εποικοδομητικό ρόλο μέσα στην Ευρώπη. Θα τηρήσουμε όσα έχουμε υποσχεθεί. Έχουμε ήδη κάνει θυσίες. Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε και άλλες. Ποντάρουμε το μέλλον μας σε αυτό. Το μόνο που λέμε είναι, δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία".
Τι είναι το "Greece is Changing";
Πρόκειται για μία μεμονωμένη πρωτοβουλία κοινής ωφέλειας, χρηματοδοτούμενη από μία ομάδα διακεκριμένων Ελλήνων επιχειρηματιών. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να διασφαλιστεί ότι οι θυσίες, που έγιναν από τον κάθε Έλληνα, στο πλαίσιο του σκληρότερου προγράμματος λιτότητας στη σύγχρονη ιστορία, δεν είναι μάταιες.
Τη …σημαία για τη διεθνή καμπάνια "σηκώνει" η εγχώρια επιχειρηματική σκηνή, με πρωταγωνιστές -από πλευράς Συνδέσμων- τον ΣΕΤΕ, τον ΣΕΒ και τα μέλη τους, αλλά και μεμονωμένες επιχειρήσεις, όπως, μεταξύ άλλων, οι: Aegean Airlines, ΟΤΕ, Cosmote, Costa Navarino, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank, S&B, Ελληνικά Πετρέλαια, Coca Cola 3Ε, Φουρλής, Ελλάκτωρ, Γιώτης, J&B, Τιτάν, Γιώτης, Υφαντής, ΕΛΒΑΛ, και άλλες.
Η δυναμική επικοινωνιακή εκστρατεία Give Greece a Chance έγκειται στη δημοσίευση καταχωρήσεων στις μεγαλύτερες εφημερίδες στην Ευρώπη, σε τέσσερις γλώσσες, με ένα κείμενο, όπου μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του τι έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, στα πρώτα θετικά αποτελέσματα των μέτρων λιτότητας και με την παρότρυνση-έκκληση- τοποθέτηση του "Δώστε μία ευκαιρία στην Ελλάδα".
Σε ολοσέλιδη καταχώριση της πρωτοβουλίας, η οποία μάλιστα φιλοξενείται ήδη στις πρώτες σελίδες της Wall Street Journal, αναφέρεται:
"Η Ελλάδα έχει δεσμευτεί στο πιο σκληρό πρόγραμμα λιτότητας στη σύγχρονη εποχή. Μεγάλες αυξήσεις φόρων, περικοπές μισθών και συντάξεων έχουν μειώσει το πρωτογενές δημοσιονομικό έλλειμμα από τα 24,7 δισ. ευρώ στα 5,2 δισ. ευρώ μέσα σε μόλις δύο χρόνια… Όμως, με δραματικές επιπτώσεις στη ζωή κάθε Έλληνα.
Ένα νέο πακέτο μέτρων ψηφίστηκε πρόσφατα από το ελληνικό κοινοβούλιο. Με έμφαση στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια νέα Ελλάδα. Μια μοντέρνα, παραγωγική και δημιουργική Ελλάδα με ένα βιώσιμο μέλλον στην Ευρώπη. Οι μελλοντικές δυσκολίες είναι αναπόφευκτες. Η ανεργία έχει ήδη φτάσει στο 21%. Πρόκειται για ένα μεγάλο τίμημα που πληρώνουμε και δεν πρέπει να πάει άδικα.
Μπαίνουμε στην πέμπτη χρονιά της ύφεσης. Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας έχουν σταθεί στο πλευρό μας. Όμως, χρειαζόμαστε συνεχή στήριξη και ένα περιθώριο να πάρουμε ανάσα, για να βγούμε από αυτό τον φαύλο κύκλο. Και δικαιούμαστε να ξέρουμε ότι έχουμε μια δίκαιη ευκαιρία να επιτύχουμε.
Είμαστε σκληρά εργαζόμενοι πολίτες, που πληρώνουν τους φόρους τους, αλλά μας έχουν κολλήσει την ταμπέλα του στερεότυπου που τόσο εύκολα βάζουν στους Έλληνες τελευταία. Είμαστε Ευρωπαίοι που φιλοδοξούμε να έχουμε έναν εποικοδομητικό ρόλο μέσα στην Ευρώπη. Θα τηρήσουμε όσα έχουμε υποσχεθεί. Έχουμε ήδη κάνει θυσίες. Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε και άλλες. Ποντάρουμε το μέλλον μας σε αυτό. Το μόνο που λέμε είναι, δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία".
Τι είναι το "Greece is Changing";
Πρόκειται για μία μεμονωμένη πρωτοβουλία κοινής ωφέλειας, χρηματοδοτούμενη από μία ομάδα διακεκριμένων Ελλήνων επιχειρηματιών. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να διασφαλιστεί ότι οι θυσίες, που έγιναν από τον κάθε Έλληνα, στο πλαίσιο του σκληρότερου προγράμματος λιτότητας στη σύγχρονη ιστορία, δεν είναι μάταιες.