Home » , » Πέθανε ο λαϊκός τραγουδιστής Μιχάλης Μενιδιάτης

Πέθανε ο λαϊκός τραγουδιστής Μιχάλης Μενιδιάτης

Ο Μιχάλης Μενιδιάτης από τους σημαντικούς ερμηνευτές του λαϊκού τραγουδιού, πέθανε την Τρίτη, πάσχοντας από καρκίνο. Την είδηση του θανάτου του, έκανε γνωστή ο γιος του μέσω του twitter γράφοντας «καλό ταξίδι πατέρα». Ο Μιχάλης Μενιδιάτης είχε καταφέρει στην πορεία του στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι και μουσική να βρει τον δρόμο προς την καταξίωση και την αναγνώριση, ερμηνεύοντας με το ιδιαίτερο ύφος του, μια σειρά τραγουδιών που και σήμερα ακόμη τραγουδιούνται σε νυχτερινά κέντρα.

Ο Καλογράνης όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, γεννήθηκε στο Μενίδι (όπως προκύπτει το Μενιδιάτης, δόθηκε ένεκα του τόπου καταγωγής του) στις 29 Ιουνίου 1932.Ο πατέρας του εργαζόταν ως φύλακας στην Λαχαναγορά.

Μπήκε στη δισκογραφία το 1957 με το «Θα χτίσω μια καλύβα» του Γερ. Κουβάτου. Καθιερώθηκε και αναγνωρίστηκε με συνθέσεις του Απ. Καλδάρα, «Μην περιμένεις πια», «Περιφρόνα με, γλυκιά μου», «Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις», «Πετραδάκι-πετραδάκι» κ.ά. Άλλες δυνατές στιγμές του τα «Ξημέρωσε, καλή μου» των Ν. Καρανικόλα – Άκη Πάνου, «Αγωνίες» του Χιώτη, «Πήραν τα στήθια μου φωτιά» του Καραμπεσίνη, «Λαϊκός τραγουδιστής» του Σαββόπουλου ( Happy Day ), «Η καρδιά της ανήκει αλλού» των Β. Βασιλειάδη – Γ. Κιούρκα, «Ένα τραγούδι πες μου ακόμα» του Μουσαφίρη κ.ά. Η συνεργασία του με τον Άκη Πάνου απέδωσε λαμπρούς καρπούς: «Είδα τα μάτια σου κλαμένα, καλή μου», Παράνομη αγάπη».

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news