Οι μειώσεις και οι περικοπές έχουν γίνει πλέον συνήθεια στη καθημερινότητα των Ελλήνων!
Μια ενδιαφέρουσα έρευνα για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα έκανε η Focus Bari, για το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος 2012, που έδειξε ότι οι Έλληνες έχουν κάνει τεράστιες περικοπές στα τρόφιμα και στο σούπερ μάρκετ σε σχέση με πέρυσι!
Κατά 53,9% έχει μειώσει τα έξοδά του το ελληνικό νοικοκυριό και ο λόγος είναι οι περικοπές στα εισοδήματα των Ελλήνων, αφού 8 στους 10 έχουν υποστεί μείωση μισθού!
Την πρωτιά, βέβαια, στις περικοπές έχει ο τομέας της διασκέδασης στην Ελλάδα, με το συντριπτικό ποσοστό του 83,5%, διότι οι περισσότεροι ερωτηθέντες απάντησαν ότι προτιμούν τρόπους διασκέδασης με ελάχιστα ή καθόλου χρήματα!
Φυσικά, ο τομέας του καλλωπισμού είναι ο δεύτερος που έχει πληγεί περισσότερο σε αυτή τη χώρα, εφόσον πλέον αποτελεί πολυτέλεια. Έτσι, η ένδυση και η υπόδηση, έχουν μειωθεί κατά 80%.
Στην τρίτη και τέταρτη θέση βρίσκονται τα είδη σπιτιού και τα ταξίδια με ποσοστά μείωσης 75,9% και 74,1% αντίστοιχα.
Μια ενδιαφέρουσα έρευνα για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα έκανε η Focus Bari, για το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος 2012, που έδειξε ότι οι Έλληνες έχουν κάνει τεράστιες περικοπές στα τρόφιμα και στο σούπερ μάρκετ σε σχέση με πέρυσι!
Κατά 53,9% έχει μειώσει τα έξοδά του το ελληνικό νοικοκυριό και ο λόγος είναι οι περικοπές στα εισοδήματα των Ελλήνων, αφού 8 στους 10 έχουν υποστεί μείωση μισθού!
Την πρωτιά, βέβαια, στις περικοπές έχει ο τομέας της διασκέδασης στην Ελλάδα, με το συντριπτικό ποσοστό του 83,5%, διότι οι περισσότεροι ερωτηθέντες απάντησαν ότι προτιμούν τρόπους διασκέδασης με ελάχιστα ή καθόλου χρήματα!
Φυσικά, ο τομέας του καλλωπισμού είναι ο δεύτερος που έχει πληγεί περισσότερο σε αυτή τη χώρα, εφόσον πλέον αποτελεί πολυτέλεια. Έτσι, η ένδυση και η υπόδηση, έχουν μειωθεί κατά 80%.
Στην τρίτη και τέταρτη θέση βρίσκονται τα είδη σπιτιού και τα ταξίδια με ποσοστά μείωσης 75,9% και 74,1% αντίστοιχα.