Home » , » Πέθανε η μητέρα του Αντώνη Βαρδή!

Πέθανε η μητέρα του Αντώνη Βαρδή!

Mόλις το ανακοίνωσε μέσω της επίσημης σελίδας του στο facebook.
O αγαπημένος μας Αντώνης Βαρδής έχασε τελικά την μητέρα του!
Η μητέρα του γνωστού καλλιτέχνη έπασχε τα τελευταία χρόνια από αλτσχάιμερ και η κατάσταση της υγείας της επιδεινωνόταν! 

Να σας θυμήσω πως σε παλιά συνέντεξη του είχε πει : «Φοβάμαι μη μου διαγραφεί η μνήμη. Επειδή η μητέρα μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια πάσχει από Αλτσχάιμερ, φοβάμαι μη με χτυπήσει και μένα αυτή η αρρώστια. Δεν θα ήθελα ποτέ να ξεχάσω τους πολύ κοντινούς μου ανθρώπους – όπως η μητέρα μου, που δεν με θυμάται πια. Της λέω προχθές: «Πόσα παιδιά έχεις ;» Λέει : «Δύο». Της λέω: «Ο μεγάλος γιός σου λέγεται Αντώνης και ο μικρός Χρήστος. Εγώ ποιος είμαι;». Και μου απαντάει : « Εσύ δεν είσαι ούτε ο Αντώνης ούτε ο Χρήστος…». 

H απώλεια είναι μεγάλη όπως και ο πόνος. Με ένα μωβ τριαντάφυλο στον τοίχο του λοιπόν είπε μόλις Καλό σου ταξίδι, μητέρα μου…
Δεν έχουμε παρα να εκφράσουμε τα βαθιά μας συλληπήτηρια!

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news