Η ελληνική κοινωνία δέχθηκε τους εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους
μετανάστες “σαν παιδιά της”, σύμφωνα με βιβλίο της ΣΤ'Δημοτικού μέσα
από το οποίο περνάει το μήνυμα της πολυπολιτισμικότητας.
Ωστόσο, αν και η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα άρμοζε περισσότερο σε κάποιο ιστορικό ίσως μάθημα, περιλαμβάνεται στο τρίτο βιβλίο εργασιών των ... Μαθηματικών, που λογικά, πολύ μικρή – αν όχι ανύπαρκτη – σχέση έχουν με την ανάπτυξη των σκέψεων παιδιών της ΣΤ' Δημοτικού, για το θέμα της ξενοφοβίας.
Εκτός αυτού όμως, αφού οι μαθητές “ενημερώνονται” για το ότι η ελληνική κοινωνία δέχθηκε τους παράνομους μετανάστες “σαν παιδιά της”, καλούνται να τοποθετηθούν σχετικά με την πληθυσμιακή σύνθεση της Θεσσαλονίκης, όπως ήταν αυτή πριν από 100 χρόνια, όταν κατά το βιβλίο, οι Έλληνες ήταν η τρίτη σε πληθυσμό κοινότητα της πόλης.
Στη συνέχεια, το τεστ καλεί τους μαθητές να συζητήσουν τι μεσολάβησε και άλλαξε η σύνθεση του πληθυσμού από τότε, καθώς και να εκτιμήσουν εάν έχουν δίκιο ή άδικο, όσοι ανησυχούν για την αύξηση των μεταναστών στη χώρα μας.
Σημειώνεται, πως το συγκεκριμένο σύγγραμμα, είναι τυπικά έκδοση του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, αν και κατά το 75%, η χρηματοδότησή του είναι... ευρωπαϊκή υπόθεση.
Υπενθυμίζεται τέλος, πως το 2007, άλλο σύγγραμμα είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.
Πρόκειται για το βιβλίο Ιστορίας, και πάλι της ΣΤ' Δημοτικού, στο οποίο αναφερόταν ο σφαγιασμός χιλιάδων Ελλήνων από Τούρκους στην προβλήτα της Σμύρνης, το 1922, ως “συνωστισμός” και το οποίο τελικά, αποσύρθηκε ένα χρόνο αργότερα.