Home » » Ο λόγος του Νίκου Τσώνη: «Μην κάνεις καμιά μ... και δεν το ψηφίσεις!»

Ο λόγος του Νίκου Τσώνη: «Μην κάνεις καμιά μ... και δεν το ψηφίσεις!»


Με ένα διαφορετικό λόγο, από αυτούς που συνηθίζονται στη Βουλή, υπερασπίστηκε ο βουλευτής Φθιώτιδας του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Τσώνης, το γιατί κατέληξε να ψηφίσει υπέρ του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος.

«Πριν από τρεις μέρες στη Λαμία κάποιος φίλος μου, που είχα και καιρό να τον δω, σταμάτησε μπροστά μου με τη μηχανή του και μου λέει απειλητικά: "Δεν φαντάζομαι να ψηφίσεις το Μεσοπρόθεσμο;"» διηγήθηκε ο βουλευτής.


Και πρόσθεσε: «Του λέω: "Δημητράκη, μην ανησυχείς. Είναι λυμένο το πρόβλημα". "Δηλαδή;", με ρωτάει. "Έχουμε συνεννοηθεί επτά βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να μην το ψηφίσουμε". Μου λέει: "Σοβαρά μιλάς;". "Ναι", του απαντάω. "Ποιοι είστε;" "Δεν μαρτυράω". "Αλήθεια λες". "Αλήθεια λέω. Δεν μπορώ ρε συ να αντέξω την πλατεία, δεν μπορώ να με βρίζουν, να με λένε αλήτη, να με λένε κλέφτη κλπ". Μου λέει: "Μα θα φτωχύνουμε". "Έ, αφού το θέλουν οι πολλοί, ας φτωχύνουμε. Μαζί με αυτούς κι εγώ. Στο κάτω - κάτω τα καλύτερα χρόνια φτωχός τα πέρασα"».


«Μαρσάρει, αγαπητοί φίλοι, τη μηχανή και μου λέει: "Ρε συ, κοίταξε μην κάνεις καμιά μ... και δεν το ψηφίσεις..." συνέχισε ο κ. Τσώνης που, σύμφωνα με όσα είπε, απευθύνθηκε στο συνομιλητή του, λέγοντας του: "Ά, τζάμπα μάγκας Δημητράκο".

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news