Home » » Διεγράφη από την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ o Π.Κουρουμπλής - "Δε με νοιάζει" απαντά

Διεγράφη από την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ o Π.Κουρουμπλής - "Δε με νοιάζει" απαντά

Λίγα λεπτά αφότου καταψήφισε το Μεσοπρόθεσμο, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Π. Κουρουπλής, διεγράφη από την Κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

Όπως δήλωσε, o βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Κουρουμπλής:
«Πατριωτισμός, κατά την αντίληψη μου, είναι η σύγκρουση με την κοινωνική αδικία που δημιουργείται από την άνιση κατανομή των βαρών της κρίσης. Η απαξίωση των βουλευτών στην συνείδηση του λαού είναι αποτέλεσμα μιας στυγνής λογικής της περίφημης κομματικής πειθαρχίας που στραγγαλίζει την ουσία της πολιτικής. Το πατριωτικό και κοινωνικό καθήκον απέναντι στο τόπο και την κοινωνία είναι η στάση μου αυτή».

Στο ερώτημα, δευτερόλεπτα πριν ανακοινωθεί η διαγραφή του, για το εάν φοβάται πως θα διαγραφεί από το ΠΑΣΟΚ ο κύριος Κουρουμπλής απάντησε "δε με νοιάζει. Όλα στη ζωή έχουν ένα τίμημα. Εάν συμβεί δεν ενδιαφέρει. Εμένα με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ την αξιοπρέπειά μου πρωτίστως και τις ιδέες μου και τις αξίες μου".


Στο ερώτημα εάν ο ίδιος σκοπεύει να παραιτηθεί ο κύριος Κουρουμπλής απάντησε "Όχι βέβαια. Εγώ γεννήθηκα και ανδρώθηκα ΠΑΣΟΚ".

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news