Home » , » Οι Έλληνες ψάχνουν δουλειά στην Τουρκία

Οι Έλληνες ψάχνουν δουλειά στην Τουρκία

Στην Τουρκία «στέλνει» τους Έλληνες για δουλειά η κυβέρνηση! Οπως αποκαλύπτει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος σε συνέντευξή του στην τουρκική εφημερίδα Ηürriyet δεκάδες κάτοικοι της Ελλάδας, του ζητούν να τους βρει δουλειά στην Τουρκία!

«Λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα πολλοί Έλληνες της Κωνσταντινούπολης οι οποίοι είχαν φύγει από δω πριν από πολλά χρόνια μου γράφουν επιστολές και μου ζητούν να τους βοηθήσω για να επιστρέψουν στην Τουρκία για να βρουν δουλειά.

Ακόμη και Έλληνες που δεν έχουν σχέση με την Πόλη μου στέλνουν επιστολές και μου ζητούν σπίτια και δουλειές» λέει ο οικουμενικός Πατριάρχης. Βεβαίως ο καθένας που παίρνει φωτιά το σπίτι του ψάχνει κάθε τρόπο για να την σβήσει, το θέμα όμως είναι που ήμασταν και που καταντήσαμε…

 faros24.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news