Home » , , » Ρομπέρτο Μπενίνι: Όλοι εμείς χρωστάμε στην Ελλάδα

Ρομπέρτο Μπενίνι: Όλοι εμείς χρωστάμε στην Ελλάδα

«Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι. Θέλω να σας φιλήσω όλους. Στο στόμα. Νιώθω μεγάλη χαρά που βρίσκομαι για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά».Με αυτά τα λόγια από καρδιάς ο Ρομπέρτο Μπενίνι καλησπέρισε τους παρευρισκόμενους στην τελετή αναγόρευσής του σε επίτιμο διδάκτορα του τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλοσοφίας του ΑΠΘ.

Ο Ιταλός σκηνοθέτης μίλησε για όσα προσάπτουν στη χώρα μας, λέγοντας: «Όλοι μιλάνε για το χρέος της Ελλάδας. Εγώ λέω ότι όλοι εμείς χρωστάμε στην Ελλάδα».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ελληνική φιλοξενία, σχολιάζοντας στα ελληνικά: «Ήρθα χτες και όλοι με έχουν σαν πρίγκιπα. Μου λένε φάε Μπενίνι, φάε σουτζουκάκια, καλησπέρα και καληνύχτα», όπως αναφέρει το thestival.gr

Από την πλευρά του, ο πρύτανης του ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος, είπε: 
H σημερινή ημέρα είναι ξεχωριστή, διότι ο πνευματικός πλούτος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, διευρύνεται με την τρέχουσα αναγόρευση. Κύριε Benigni σας ευχαριστώ που δεχθήκατε την ενσωμάτωσή σας στην Ακαδημαϊκή μας οικογένεια. Καλώς ήλθατε».

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news