"Είναι ευρωπαϊκό έτος οδικής ασφάλειας, 365 ημέρες, και το
επόμενο και το προηγούμενο. Όσα χρόνια οι Έλληνες σε επίπεδο
γενοκτονίας, μειώνουν τον πληθυσμό με τον θάνατο των νέων και κανένας
δεν αντιδρά, πρέπει για τα επόμενα, πολλά χρόνια, να έχουμε τέτοιες
ημέρες μέχρι να βάλουμε λίγο μυαλό και να καταλάβουμε σαν λαός ότι το
πιο πολύτιμο πράγμα που έχουμε είναι τα παιδάκια μας, η ζωή μας, η υγεία
μας, η αξιοπρέπειά μας", επεσήμανε.
Και πρόσθεσε: "Επειδή μιλάμε για τα τροχαία δυστυχήματα, οι άνθρωποι μπαίνουν στα αυτοκίνητά τους, έχουν τα μυαλά στα κάγκελα, σκέφτονται αυτό που φοβούνται ή αυτό που γουστάρουν, άρα δεν βλέπουν αυτά που κοιτάνε τα ματάκια τους, άρα οι προσλαμβάνουσες εικόνες δεν ενημερώνουν τον εγκέφαλο, άρα αυτοί δεν αντιλαμβάνονται, άρα αυτοί δεν βλέπουν, άρα η αφηρημάδα σκοτώνει.
Για εμένα, την ευθύνη γι΄αυτό την έχει ένα ολόκληρο σύστημα. Ένα σύστημα που τροφοδοτείται και ταΐζετε από την αδιαφορία του πολίτη και αυτό το σύστημα είναι οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι, οι επιχειρηματίες οι οποίοι προσδοκούν στην πώληση προϊόντων στους σοφούς λαούς, όπως τους ονομάζουν.
Αντί αυτοί όλοι μεταξύ τους να φροντίζει ο ένας για τον άλλον με κοινωνική κατανόηση και ήθος, όχι δηλαδή να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα, να βγουν έξω και με ευγένεια να υποδέχεται ο ένας τον άλλον, όπως κάνουν στις βόρειες χώρες. Στη Σουηδία η μείωση των τροχαίων έχει πάει στο 99,5%, οι άλλες χώρες 90%, 85%.
Εμείς παραμένουμε στο αυξητικό 50%. Είμαστε πρώτοι και στο κομμάτι της υγείας, των ναρκωτικών, των αφροδισίων, της διαπλοκής, της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής, της φοροαποφυγής".
Ερωτηθείς γιατί οι Έλληνες δεν δίνουν σημασία στην ασφάλεια, ο Ιαβέρης απάντησε:
"Γιατί ποτέ κανένας δεν πίστεψε ότι το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσει ο ίδιος, έχει εύκολα τη ρήση που λέει ότι ό,τι κακό θα το πάθει ο άλλος, όταν ο ίδιος το παθαίνει δεν μετανοεί ότι για αυτό που έπαθε ήταν υπεύθυνος αυτός και το λάθος του αλλά ήταν η κακιά στιγμή. Δεν υπάρχει κακιά στιγμή. Επίσης στους δρόμους δεν υπάρχει αμέλεια.
Όταν περνάω ένα κόκκινο φανάρι, κάνω απόπειρα ή σκοτώνω έναν πιτσιρικά με ποδήλατο ή μηχανάκι, δεν είναι θάνατος εξ αμελείας είναι φόνος κακουργηματικός. Διότι αν πάω στο σπίτι του θύματος, αυτό που θα βιώνει η οικογένεια που έχει χάσει το παιδάκι, δεν είναι πταίσμα, δεν είναι αταξία εκ μέρους του φονιά".
"Έχουμε χαμηλό επίπεδο αυτοεκτίμησης. Όταν παραβιάζεις ένα κόκκινο δεν εκτιμάς τον εαυτό σου, που είναι και μπαμπάς των παιδιών σου. Αν θέλεις το πρωί που φεύγεις από το σπίτι, να ξαναγυρίσεις, θα πρέπει να πάψεις να κάνεις εγκλήματα κατά του εαυτού σου.
Ηλίθιε Έλληνα, που μπαίνεις στο αυτοκίνητο, είσαι ξαπλωμένος, δεν φοράει ζώνη, έχει τον φραπέ, ανάβει τσιγάρο, μιλάει στο κινητό, στρίβει με τα υπόλοιπα των χεριών που του έχουν μείνει. Λες, τώρα αυτός είναι συνειδητοποιημένος οικογενειάρχης; Πρόκειται περί αλήτη, όχι περί πολίτη", σημείωσε, τονίζοντας ότι από το 1984 που ασχολείται με την ασφάλεια, δεν υπάρχει βελτίωση.
"Γιατί δεν υπάρχει σε όλο το σύστημα ένας ικανός άνθρωπος, ηγέτης, να κατευθύνει και να διαγνώσει την αιτία του προβλήματος. Όλοι θεωρούν ότι αιτία είναι το σύμπτωμα".
Πηγή: Sport24 Radio
Και πρόσθεσε: "Επειδή μιλάμε για τα τροχαία δυστυχήματα, οι άνθρωποι μπαίνουν στα αυτοκίνητά τους, έχουν τα μυαλά στα κάγκελα, σκέφτονται αυτό που φοβούνται ή αυτό που γουστάρουν, άρα δεν βλέπουν αυτά που κοιτάνε τα ματάκια τους, άρα οι προσλαμβάνουσες εικόνες δεν ενημερώνουν τον εγκέφαλο, άρα αυτοί δεν αντιλαμβάνονται, άρα αυτοί δεν βλέπουν, άρα η αφηρημάδα σκοτώνει.
Για εμένα, την ευθύνη γι΄αυτό την έχει ένα ολόκληρο σύστημα. Ένα σύστημα που τροφοδοτείται και ταΐζετε από την αδιαφορία του πολίτη και αυτό το σύστημα είναι οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι, οι επιχειρηματίες οι οποίοι προσδοκούν στην πώληση προϊόντων στους σοφούς λαούς, όπως τους ονομάζουν.
Αντί αυτοί όλοι μεταξύ τους να φροντίζει ο ένας για τον άλλον με κοινωνική κατανόηση και ήθος, όχι δηλαδή να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα, να βγουν έξω και με ευγένεια να υποδέχεται ο ένας τον άλλον, όπως κάνουν στις βόρειες χώρες. Στη Σουηδία η μείωση των τροχαίων έχει πάει στο 99,5%, οι άλλες χώρες 90%, 85%.
Εμείς παραμένουμε στο αυξητικό 50%. Είμαστε πρώτοι και στο κομμάτι της υγείας, των ναρκωτικών, των αφροδισίων, της διαπλοκής, της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής, της φοροαποφυγής".
Ερωτηθείς γιατί οι Έλληνες δεν δίνουν σημασία στην ασφάλεια, ο Ιαβέρης απάντησε:
"Γιατί ποτέ κανένας δεν πίστεψε ότι το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσει ο ίδιος, έχει εύκολα τη ρήση που λέει ότι ό,τι κακό θα το πάθει ο άλλος, όταν ο ίδιος το παθαίνει δεν μετανοεί ότι για αυτό που έπαθε ήταν υπεύθυνος αυτός και το λάθος του αλλά ήταν η κακιά στιγμή. Δεν υπάρχει κακιά στιγμή. Επίσης στους δρόμους δεν υπάρχει αμέλεια.
Όταν περνάω ένα κόκκινο φανάρι, κάνω απόπειρα ή σκοτώνω έναν πιτσιρικά με ποδήλατο ή μηχανάκι, δεν είναι θάνατος εξ αμελείας είναι φόνος κακουργηματικός. Διότι αν πάω στο σπίτι του θύματος, αυτό που θα βιώνει η οικογένεια που έχει χάσει το παιδάκι, δεν είναι πταίσμα, δεν είναι αταξία εκ μέρους του φονιά".
"Έχουμε χαμηλό επίπεδο αυτοεκτίμησης. Όταν παραβιάζεις ένα κόκκινο δεν εκτιμάς τον εαυτό σου, που είναι και μπαμπάς των παιδιών σου. Αν θέλεις το πρωί που φεύγεις από το σπίτι, να ξαναγυρίσεις, θα πρέπει να πάψεις να κάνεις εγκλήματα κατά του εαυτού σου.
Ηλίθιε Έλληνα, που μπαίνεις στο αυτοκίνητο, είσαι ξαπλωμένος, δεν φοράει ζώνη, έχει τον φραπέ, ανάβει τσιγάρο, μιλάει στο κινητό, στρίβει με τα υπόλοιπα των χεριών που του έχουν μείνει. Λες, τώρα αυτός είναι συνειδητοποιημένος οικογενειάρχης; Πρόκειται περί αλήτη, όχι περί πολίτη", σημείωσε, τονίζοντας ότι από το 1984 που ασχολείται με την ασφάλεια, δεν υπάρχει βελτίωση.
"Γιατί δεν υπάρχει σε όλο το σύστημα ένας ικανός άνθρωπος, ηγέτης, να κατευθύνει και να διαγνώσει την αιτία του προβλήματος. Όλοι θεωρούν ότι αιτία είναι το σύμπτωμα".
Πηγή: Sport24 Radio